פאה בקיץ – הפתרון המושלם עבורך!

חג הפסח עבר חלף לו ואיתו גם ימי האביב הנוחים, ואת מקומם תפסו ימי הקיץ החמים. הקיץ מביא עימו הרבה דברים נפלאים כמו פירות העונה הטעימים והמתוקים מדבש, ימים ארוכים שטופי שמש, חופש וכמובן את הבילוי בים ובבריכה. יחד עם זאת, הקיץ הישראלי מאופיין בעומס חום כבד ובלחות גבוהה. ולכן, לאורך עונה זו אנו תמיד טרודות לגבי מראה השיער שלנו המושפע גם מתנאי האקלים.

הקיץ, מזג האוויר והלחות, הזיעה, חוף הים והבריכה מזמנים לכולנו הזדמנויות רבות להרטיב את השיער. כדי לשמור על מראה מטופח בדר"כ אנחנו צריכות לבחור בין ויתור על ההנאות הקטנות שמזמן לנו הקיץ כגון: שכשוך בבריכה או בים או סתם מקלחת מרעננת באמצע היום, לבין ביקור שבועי (מינימום) אצל הספר לצורך עיצוב השיער.

אז מה עושים?!

ל"סלון הפאה" פתרון נוח ואופנתי עבורך – פאה אופנתית או תוספות שיער זמניות.

פאה אופנתית המותאמת במיוחד בשבילך – למבנה הפנים שלך, לגוון השיער והעור ולאופי שלך, בעיצוב מחמיא ומרשים יכולה להיות פתרון מושלם לימי הקיץ החמים. במקום לבזבז זמן אצל מעצב השיער, הפאה מאפשרת לך להרטיב או לחפוף את שיערך בכל עת, לאסוף אותו ומעליו לחבוש את הפאה ובכך להיראות נפלא!
גם תוספת שיער המותאמת לך יכולה לך מראה זוהר ונפלא בעונת הקיץ. באמצעות חיבור פשוט ומהיר של תוספות שיער ע"י מסרק או קליפס יכול לשדרג לך את ההופעה ולחסוך ממך זמן רב.

פאה – שינוי מרענן

לא פעם אני נתקלת בלקוחות הטוענים ש"עצם המחשבה על לבישת פאה בקיץ גורמת לי להזיע…". השימוש בפאה בעונת הקיץ נשמע מכביד, מחמם ולא נוח. אולם מיתוס זה כלל אינו נכון! השימוש בפאה אופנתית או בתוספות שיער אופנתיות בקיץ משחרר אותך מהצורך להתייצב אצל מעצב השיער בתדירות גבוהה לפן ולעיצוב השיער שלך, וליהנות ממראה מטופח ומסודר לאורך כל היום.

כמובן שבחירת פאה או תוספת שיער דורשת מקצועיות. רק פאה איכותית או תוספת שיער מהווה פתרון אמיתי ונוח לצורך שלך בשיער מסודר ובעל מראה נפלא גם בעונת הקיץ חרף הלחות הגבוהה והזיעה המרובה.

לקבלת ליווי אישי בבחירת הפתרון הנכון והיעיל עבורך לימי הקיץ, חייגי עכשיו: 050-412-9887

שיתוף