דלילות ונשירת שיער

כמו שצמרת העץ היא תפארתו, כך גם שיערה של האישה הוא פארה. השיער נתפס כסמל הנשיות, והוא שמייחד אותה. אולם, מסיבות גנטיות או רפואיות, נשים רבות חוות נשירת שיער ודלדול הגורם להן לתחושת אי-נוחות ולחוסר בטחון. בשלב הזה נשים מחפשות תוספות שיער למכירה ופתרונות אחרים המהווים פתרון לנשירת שיער.

פתרונות לנשירת שיער

עד תחילת שנות ה- 2000 הפתרון לבעיית נשירת השיער התמקד סביב הניסיון להסתיר אותה באמצעות מטפחת או פאה. מובן שפתרון זה לא תרם לתחושת הביטחון העצמי של האישה, אלא נועד לכסות אותה מעיני הסביבה. בשנים האחרונות החלו להשתמש במספרות בשיטות שונות למילוי שיער דליל באמצעות תוספות שיער טבעי. פתרון זה עבר שדרוגים רבים במהלך השנים וכיום מוצעות בשוק מספר שיטות למילוי והארכת שיער דליל.

שיטות להארכת שיער וסוגי תוספות שיער

קיימות שיטות מגוונות להארכת שיער וסוגים רבים של תוספות שיער. בתחילת הדרך, שיטת חיבור טראסים של תוספת שיער באמצעות סיכות וקליפסים הייתה הנפוצה ביותר. החיסרון הבולט הוא ששיטה זו אינה מתאימה לשימוש קבוע וממושך ושימשה בעיקר לתסרוקות לכלות. בהמשך התפתחו תוספות שיער טבעי קבועות יותר, הסיכות של תוספות השיער התחלפו בדבק, והטראס נגזר לחתיכות קטנות של תוספות שיער וחובר באמצעות דבקים למיניהם. החיסרון של שיטה זו הוא שהחיבור באמצעות דבק כמעט בלתי ניתן להסרה, אינו מוסתר ולא אסתטי, ובנוסף – גורם לנזק רב לשיער הטבעי עליה הודבק הטראס. בסלון הפאה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של תוספות שיער למכירה העומדות בתקנים המחמירים ביותר ובבקרה איכות גבוהה.

בשנים האחרונות פותחה שיטה חדישה לחיבור תוספות השיער באמצעות הלחמת קראטין. בשיטה זו החיבור מתבצע באמצעות הלחמה קרה או חמה של התוספות לשיער הטבעי של האישה. חיבור הלחמת הקראטין מורכב מחומרים טבעיים (חלבונים ופולימרים)שאינם ניזוקים במגע עם מים חמים או במהלך שימוש במייבש שיער.תוספות שיער אלו מוסרות רק כאשר הן באות במגע עם חומר מנטרל אשר מותז עליהן לפני הסרתן.

סוגי תוספות שיער

בדומה לפאות, גם בתוספות שיער קיימים סוגים שונים של שיער הנבדלים באיכותם ובמחירם. (למאמר בנושא סוגי שיער – לחץ/י כאן!) מחיר תוספת השיער נגזר מאיכות השיער, משיטת ההדבקה וממשך הזמן שהיא מחזיקה.

ב"סלון הפאה" ניתן למצוא תוספות שיער למכירה מתוך המגוון העצום, וכן לבצע את חיבור התוספות לשיער במקום.