התקרחות גברית

בעיית נשירת שיער והתקרחות אצל גברים היא נפוצה ומתרחשת בקרב כמחצית (!) מהגברים. ההתקרחות הגברית נובעת בעיקר מסיבות גנטיות ומאופיינת בדילול הדרגתי של השיער אצל מבוגרים עד להתקרחות מלאה.

על אף שמדובר בתהליך טבעי ונפוץ, ההתקרחות הגברית גורמת לא פעם להרגשת אי-נוחות וחוסר ביטחון. לראיה, ניתן לראות כיצד גברים רבים נוהגים, בשלבי ההתקרחות הראשוניים, לסרק את שיערם הנותר בצורה כזו שתחפה על השיער שאבד. כמובן שעם התקדמות ההתקרחות הופכת שיטה זו לבלתי-יעילה.

פתרונות להתקרחות גברית

בשוק מוצעים פתרונות להסוואת אזורי שיער דלילים בשימוש בתכשירי הסוואה (קונסילרים). תכשירים אלה מקנים לשיער מראה מלא יותר אך יורדים הם אינם יעילים לשימוש לטווח ארוך מאחר והם יורדים בחפיפה.
שיטה נוספת היא חבישת פאה. אולם, במקרים רבים פתרון זה אינו נוח,טבעי ויקר (במקרה של פאה משיער טבעי) ועשוי להגיע למחיר של מאות ואף אלפישקלים.

תוספות שיער לגברים

תוספות שיער לגברים הן הפתרון המושלם לבעיית ההתקרחות הגברית. תוספות שיער אלה מותאמות באופן אישי לכל לקוח והן מוצמדות לאזור המקריח לקבלת מראה טבעי.
בניגוד לפאה, ניתן לישון עם תוספת השיער, להתקלח איתה, לסרק אותה ולבצע איתה כל פעילות יומיומית אחרת. תוספת השיער הופכת להיות חלק בלתי נפרד ממך!